Egy kormányzati statisztika szerint a külföldiek 90 százaléka elégedett a dél-koreai orvosi ellátással.
A KHIDI (Korea Health Industry Development Institute) felmérése során 1200 személyt kérdeztek meg, akik a tavalyi év során páciensek voltak dél-koreai orvosi intézményekben. A megkérdezettek különböző régiókból érkeztek, többek között az Egyesült Államokból, Japánból, Kínából, Oroszországból és különböző közel-keleti országokból.
A válaszolók 90-nél is több százaléka jelezte, hogy szükség esetén aggodalom nélkül választana újra koreai intézményt, illetve ajánlaná azt ismerőseinek.
A páciensek elégedettek voltak az orvosi ellátással, a felszereléssel, a regisztráció körülményeivel és a fizetési rendszerrel, azonban elmondták, az orvosok nem mindig adnak közérthető magyarázatot betegségeik kapcsán.
A Minisztérium egyik hivatalnoka elmondta, 2017-ben nagyságrendileg 320 ezer külföldi vette igénybe a dél-koreai orvosi ellátást, a Minisztérium pedig dolgozni fog azon, hogy a páciensek továbbra is elégedettek maradjanak.